ARAMA SONUÇLARI

Toplam 23 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Effects of service quality dimensions on customer satisfaction and return intention in different hospital types
3rd International Conference on Industrial Engineering and Operations Management, İSTANBUL/TÜRKİYE, 3 Temmuz 2012, s. 518-522
ÇALIŞIR FETHİ,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,BAYRAKTAROĞLU AYŞE ELVAN,KAYA BURCU
Çiğdem Altın Gümüşsoy Tam metin bildiri
A Customer Satisfaction Study in an Airline Company Centered in Turkey
Global Joint Conference of Industrial Engineering and Its Application Areas, 22 Haziran 2018
GÜRCAN ÖMER FARUK,BEYCA ÖMER FARUK,AKCAN ABDULLAH FATİH,ZAİM SELİM
Ömer Faruk Beyca Tam metin bildiri
Effects of Service Quality Dimensions on Customer Satisfaction and Return Intention in Different Hospital Types
the 3rd Internationational Conference on Industrial Engineering and Operations Management, 3 Temmuz 2012, s. 518-522
ÇALIŞIR FETHİ,ALTIN GÜMÜŞSOY ÇİĞDEM,BAYRAKTAROĞLU AYŞE ELVAN,KAYA BURCU
Fethi Çalışır Tam metin bildiri

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930